یک راه بهتر برای تصمیم بهتر
یک قطره زیباست چون نگاه کردن به ساختار آن آسان و شدنی است. اما دریا ترسناک است چون قطره ها به تعداد بسیار زیاد در آن قرار دارند. داده ها هم همین قصه را دارند. اگر یک بایت داده داشته باشید هر چه از آن بخواهید در دسترس خواهد بود. اما وقتی داده های شما و یا سازمان شما زیاد شد و دریای اطلاعات داشتید٬ برای یافتن یک سوزن در انبار کاه چه می کنید؟ داده کاوی علمی جدید نیست اما با رواج روزافزون کامپیوترها پیدا کردن یک بایت داده از میان انبار داده های دیتابیس ها با کمک ابزارها و الگوریتم ها دیگر سخت نیست. همین که شما بدانید کوچکترین اتفاق ها از چشم شما نادیده رد نمی شوند کافی است تا به راحتی مدیریت کنید. داده کاوی به شما کمک میکند تا به معنای واقعی مدیریت کنید. با استفاده از ابزارهای داده کاوی و وب کاوی ریما یک قطره از داده های تان هم نادیده نمی ماند.
وب کاوی
کاوش شبکه های اجتماعی (به جای آنالیز شبکه اجتماعی): شبکه های اجتماعی به سرعت بیشترین سهم بازدید و حجم محتوا را در دنیای مجازی از آن خود کرده اند و این سهم روز به روز بیشتر می شود. شبکه های اجتماعی پیچیدگی هایی متفاوت نسبت به سایر هم قطاران خود دارند. گروه ریما به دلیل تیم پیاده ساز شبکه های اجتماعی این توانایی را دارد تا علاوه بر تحلیل بنیادی شبکه های اجتماعی مدنظر شما یک شبکه اجتماعی دلخواه شما را بر اساس آنالیزهای انجام شده برای تان طراحی کند. این یعنی یک چرخه کامل بدون حلقه گمشده.
شما بهتر میدانید که گوگل و دیگر موتورهای جستجو چه نقشی در دنیای وب دارند. موتورهای جستجو برای جستجو و رتبه بندی نتایج جستجو از الگوریتم هایی هوشمند مانند الگوریتم پنگوین و الگوریتم مرغ مگس خوار و الگوریتم هایی اینچنین استفاده می کنند. این الگوریتم ها رفتاری منطقی برای عملکرد خود دارند که بسیاری از افراد از آنها آگاهی زیادی ندارند. تیم ریما با استفاده از تجربه کارکنان شرکت هایی چون گوگل و آمازون آماده است تا نحوه واکنش موتورهای جستجو نسبت به وب سایت شما را تحلیل کند.
کاربران اینترنت گاهی با یک خبر میلیاردها بازدید را برای یک سایت رقم می زنند و گاه یک سایت با هزاران محتوا بدون بازدید می ماند. این رفتار عجیب دارای پارامترهای مختلفی است که با استفاده از سرویس های ریما می توان آنها را کاوش کرد. این یک برگ برنده است که شما بدانید چطور کاربران را به سمت خدمات و محصولات خود هدایت کنید تا به درآمد بالا برسید. یک کاربر به چه بخش هایی از سایت شما بیشتر نگاه می کند؟ چند ثانیه بر روی هر بخش توقف کرده؟ … از ریما بیشتر از اینها انتظار داشته باشید.
آنالیز داده
چرا مشتری اقدام به خرید میکند؟ چه موقع٬ چطور و کجا اقدام به خرید میکند؟ تحلیل رفتار کاربران علمی از روانشناسی، بازاریابی و اقتصاد است و متمرکز بر رفتار کاربر هنگام انتخاب یک کالا یا خدمات است. گروه ریما آماده تحلیل رفتار کاربران شماست. راه حل های پیشنهادی و مراحل این کار در ریما شامل موارد چون تعیین موقعیت کالا یا خدمات با متمایز سازی آن٬ تحلیل محیطی٬ تحقیقات بازار٬ راهبردهای آمیخته و بخش بندی کاربران است که البته به این روشها محدود نمی شود.
مخاطبان، آينده شما هستند و در کاوش عمر مخاطبان باید هزینه های جذب مخاطبان جدید و حفظ مخاطبان قبلی در کسب و کار شما مشخص شوند تا ارزش چرخه عمر مخاطبان شما (CLV) تعیین شود. منابع سازمانی شما محدودند. پس مدلی برای اولويت بندی مشتريان لازم است تا با تخصيص منابع به صورت بهينه بيشترين سود را داشت. کاوش چرخه عمر مخاطبان یکی از بهترین راهکارهای مدیریت نوین است. گروه ریما با ارایه راهکارهای مبتنی بر وب آماده ارایه راه حل های افزایش عمر مخاطبان شماست.
مديريت محتوا بیشتر توسط کارفرما و يا مالک يک وب سايت انجام می شود. مانند درج محتوای محصولات، درج اخبار، درج تصاوير و به صورت کلی بروز رسانی وب سايت و پورتال؛ اما ساختارسازی داده و محتوا فعاليتی است که طراح وب سايت در زمان طراحی نسبت به آن اقدام می کند. يک معماری محتوای مناسب علاوه بر ايجاد حداکثر دسترس پذيری و اثرگذاری بر مخاطب آثار ويژه ای نيز در نتايج حاصل در موتور های جستجو و بهينه سازی يک وب سايت دارد.
بازیابی داده
از سال ۲۰۰۸ شرکت های مشاور شروع به ارایه تحلیل های مربوط به مخاطبان و دلایل کاهش فروش آنلاین و همچنین کاهش مخاطبان کرده اند. با الگوریتم های فنی می توان دلایلی چون مثل قیمت و تنوع محصولات٬ کاربری سایت٬ قابل جستجو نبودن و به روز نبودن اطلاعات سایت٬ سختی پیمایش سایت٬ نداشتن روش مستند فروش و تخفیف٬ تصاویر نادرست٬ واکنش گرا نبودن برای موبایل و تبلت و غیره را نام برد. گروه ریما با ابزارهای نوین در این زمینه و سیستم امتیازدهی به پورتال ها در خدمت شماست.
امروزه مشخص شده است که برخی از مخاطبان برای ما بسیار ارزشمند هستند در حالیكه برخی دیگر میتوانند بر سود سازمان اثر منفی داشته باشند. ارزش زمان عمر كه برای هر مشتری جداگانه مورد محاسبه قرار می گیرد به ما درانجام چنین كاری كمك می كند. تحقیقات نشان می دهد که تنها دوسوم تا سه چهارم از مخاطبان سازمان هزینه های ثابت و متغیر آن را پوشش می دهند. گروه ریما با استفاده از تکنیک های بازیابی داده های هوشمند آماده دسته بندی مخاطبان شماست.
هوش تجاری (Business Intelligence) مجموعه تکنولوژی ها، ابزارها و راهکارهایی است که به درک بهتر مدیران از شرایط کسب و کار کمک می نماید. ابزارهای هوش تجاری، دیدگاه هایی از شرایط گذشته، حال و آینده را در اختیار افراد قرار می دهند. با پیاده سازی راهکارهای هوش تجاری اطلاعات مورد نیاز مدیران در هر سطح، در لحظه و با کیفیت بالا در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. گروه ریما با استفاده از تجربه اساتید این رشته در ایران و خارج از کشور٬ آماده ارایه محصولات مبتنی بر هوش تجاری است.
ما به سازمانها در بهینهکردن بهرهوری به
چطور می توانیم کمکتان کنیم؟ با ما تماس بگیرید