متعهد بودن به مشتری، متعهد بودن به آینده است
یکی از علل عدم پیشرفت در برخی از سازمانها عدم توجه به نظرات مشتریان می باشند. مشتریان دوست دارند از نحوه عملکرد شرکت، اخبار جدید در خصوص محصولات مورد علاقه خود باخبر باشند. ایجاد باشگاه مشتریان برای هر سازمانی می تواند با برقراری ارتباط با مشتری، نظرات و انتقادات او را دریافت کرده و با ارائه برخی خدمات ویژه، مشتری را به یکی از کانالهای تبلیغاتی برای سازمان خود تبدیل نماید. باشگاه مشتریان ریما با دارا بودن ویژگیهای فنی و ارتباطی خاص به سازمانها کمک می کند تا ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشند و آنها را در فعالیتهای خود شرکت داده و در نهایت از آنها بعنوان راههای برقراری ارتباط با مشتریان جدید بهره جوید.
راهکارهای مخاطب سازی
در دنیاای امروز مقوله گزارش دهی به مشتریان بسیار مهم است،مهم بودن این مسئله حتی در فروش و جذب مشتری تاثیر بسیار زیادی دارد .شرکت ریما تمام تلاش خود را بکار بسته تا با تجربه و تخصص کافی این اصل مهم را با نوین ترین و هوشمند ترین نرم افزار های روز دنیا به مشتریان خود ارائه دهد.
بررسی سطح رضایت مشتریان برای شناسایی ضعفهای شرکت همواره موردتوجه سازمانها و مؤسسههاست. مشتری در نگرشی کلّی، پس ازدریافت خدمت یا خرید کالا، راضی یا ناراضی است. رضایت یا نارضایتی وی نتیجۀ احساس مثبت یا منفی مصرفکنندۀ کالا یا دریافتکنندۀ خدمات است و این احساس بهواسطۀ برآوردهشدن انتظارات مشتری و عملکرد عرضهکننده بهوجود میآید.
پیامک، به عنوان یکی از فراگیرترین و محبوب ترین شیوه های ارتباطی نوین، قادر است در کمترین زمان، در سخت ترین شرایط، در دورترین مکان و با ارزان ترین قیمت کاربردهای متنوعی داشته باشد. همچنین به دلیل پاسخ گویی به نیازهای مختلف ارسال کنندگان و دریافت کنندگان، پیامک توانسته است میان آنان محبوبیت ویژه ای بیابد.
نوعی رابطه بين مشتريان و سازمان های ارائه کننده محصول است که بوسيله سيستمی موثر و به روز شونده، اطلاعات مهم در خصوص مشتريان بالفعل و بالقوه را در اختيار سازمان ها قرار می هدهد. سازمان ها بوسيله اين سيستم قادر خواهند بود مشتريان جديدی برای محصولات خود (کالا/خدمات) پيدا کرده و از ميان مشتريان قبلی، سودمندترين آنها را برای بقای سازمان شناسايی و پشتيبانی نمايند.
راهکار های وفا دار سازی
با وجود بن های تخفیف هوشمند شما راحت تر می توانید از تخفیف های شرکت ریما استفاده نمایید و نیازی به حضور خود مشتری نیست.
سیستم امتیازدهی باشگاه مشتريان شرکت ریما در راستای تقويت روابط خود با مشتريان شاخص هایی مشخص و به هر یک از اعضای باشگاه مشتريان امتیاز می دهد.
سیستم مدال دهی به این منظور تعبیه شده است که هر کاربر می تواند به مدیر هر قسمت، متناسب مطلب یا محصول ارائه شده در سایت از این سیستم استفاده می کند.
شرکت ریما در نظر دارد در آینده ای نزدیک به منظور استعداد یابی افرادی که در این زمینه متخصص هستند جشنواره های متعددی را برگزار کند.هدف برپایی جشنواره ها این است که شرکت ها محصولات جدید خود را به مشتریان خود ارائه دهند.
راهکار های برندینگ
افزایش فروش یکی از دغدغه های مهم در میان مدیران شرکت ها می باشد. در این بین یکی از را ه های افزایش فروش، رضایت مشتری و داشتن مشتریانی ست که از شما رضایت داشته باشند. این مسئله قطعا باعث تبلیغ بیشتر شما خواهد شد.
نیاز سنجی بازار یکی از مهم ترین دلایل سود بیشتر در یک شرکت است،نیاز سنجی بازار می تواند کمک کند به صاحبان شرکت ها تا بتوانند نیاز های بازار فروش خود را پیدا نمایند و طبق این نیاز ها برنامه های آینده شرکت خود را بر آن اساس تنظیم نمایند.
به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته میشود. بازاریابی گاهی اوقات به هنر فروش نیز معروف است. ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب میآید.
مفهوم تبلیغات بطور عجیبی با بازاریابی آمیخته است. تبلیغات جزئی از فرآیند بازاریابی یک محصول و یا خدمت بشمار می رود. به بیان ساده می توان گفت تبلیغات یعنی رساندن یک پیام در مورد محصول و یا یک خدمت از طریق رسانه های مختلف برای متقاعد کردن مخاطبان بالقوه برای خرید آن محصول و یا خدمت.
ما به سازمانها در بهینهکردن بهرهوری به
چطور می توانیم کمکتان کنیم؟ با ما تماس بگیرید